τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 1.0 lt, απόδοσης 68 ίππων και μόλις 9,6 kgm ροπής. Οι εκπομπές ρύπων CO2 θα είναι στα 99 gr/km.
Αμέσως επίσης θα βρίσκεται ο επίσης νέος τρικύλινδρος κινητήρας των 1.2lt ο οποίος θα διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων και θα αποδίδει 82PS. Οι εκπομπές ρύπων C02 θα είναι στα 104 gr/km.
Αμέσως μετά υπάρχουν οι γνώριμοι ατμοσφαιρικοί κινητήρες της Peugeot των 1.4 και 1.6 λίτρων οι οποίοι, θα αποδίδουν 95 και 120 ίππους αντίστοιχα. Οι εκπομπές ρύπων θα είναι στα 129 και 134 gr/km αντίστοιχα. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείτε ο turbo κινητήρας των 1.6lt απόδοσης 156 ίππων.
Σε ότι αφορά τους πετρελαιοκινητήρες θα διατίθεται με δύο, σε διαφορετικές εκδόσεις, αρχής γενομένης με τον 1.4 HDi FAP απόδοσης 68PS (16,2 kgm ροπής) με εκπομπές ρύπων στα 98 gr/km. Ο ίδιος κινητήρας με σύστημα Stop & Start καταναλώνει λιγότερο και εκπέμπει 87 gr/km.
Ο 1.6 e-HDi FAP αποδίδει 92PS (23,0 kgm), o οποίος διαθέτει σύστημα Stop & Start και εκπέμπει 98 gr/km CO2.
Ο ίδιος κινητήρας απόδοσης 115 ίππων (28,5 kgm) o οποίος διαθέτει σύστημα Stop & Start και εκπέμπει 99 gr/km CO2.
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου