Όλα είναι έτοιμα για τον τρίτο αγώνα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1 που θα διεξαχθεί την Κυριακή στην υπερσύγχρονη πίστα της Σαγκάη (σ.σ: μετάδοση Alpha 15:00).
Το Κινέζικο GP διεξήχθη για πρώτη φορά το 2004 και από τότε έως σήμερα αναδείχτηκαν επτά διαφορετικοί νικητές σε ισάριθμους αγώνες. Πέρυσι ήταν η πρώτη φορά που κάποιος έφτασε στις δυο νίκες ο λόγος για το Λιούις Χάμιλτον. Στην πρεμιέρα κέρδισε ο Μπαρικέλο με τη Ferrari, το 2005 ήταν η σειρά του Αλόνσο με τη Renault, το 2006 ο Μ.Σουμάχερ με τη Ferrari. Το 2007 κέρδισε ο Ράικονεν επίσης με Ferrari, το 2008 ο Χάμιλτον με McLaren, ενώ το 2009 ο Φέτελ με Red Bull πήρε εκεί την πρώτη νίκη της καριέρας του. Πρόπερσι υπό βροχή κέρδισε ο Τζένσον Μπάτον με τη McLaren. Έχει βρέξει στους πέντε από τους τελευταίους έξι αγώνες. Πλην του Μπαρικέλο οι υπόλοιποι έξι νικητές των προηγούμενων GP στην Κίνα θα εκκινήσουν την Κυριακή διεκδικώντας τη νίκη στο συγκεκριμένο αγώνα.
Η πίστα βρίσκεται 30km βορειοδυτικά της Σαγκάη μιας μεγαλούπολης με πληθυσμό 17 εκ. κατοίκων. Τo SIC (Shangai International Circuit) χτίστηκε από το γερμανό αρχιτέκτονα Χέρμαν Τίλκε και έχει δυνατότητα να φιλοξενήσει 200 χιλιάδες θεατές. Με λίγη φαντασία μπορεί να διακρίνει κανείς στη χάραξη της πίστας 2 σαλιγκάρια στις στροφές 1,2,3 και 10,11 και 12. Μετά τη στροφή 13 βρίσκεται η μεγαλύτερη ευθεία του πρωταθλήματος με μήκος 1.2km, οι πιλότοι μένουν στο γκάζι για 17sec.
Δύσκολα μπορεί κανείς να προβλέψει τι θα γίνει στον αγώνα ειδικά από τη στιγμή που οι μετεωρολογικές προβλέψεις κάνουν λόγο για βροχή. Η Pirelli έχει στη διάθεση των ομάδων τη μεσαία και τη μαλακή γόμα. Τα ελαστικά καταπονούνται ιδιαίτερα στη στροφή 1 όπου καλούνται να δώσουν πρόσφυση για σχεδόν ένα κύκλο αλλά και στην οβάλ στροφή 13.
Μιλώντας σχετικά ο αγ. διευθυντής της ομάδας Πωλ Χέμπερι τόνισε μεταξύ άλλων: «Το GP Κίνας αποδείχτηκε ένας από τους πιο συναρπαστικούς αγώνες στην πρώτη μας χρονιά με τη στρατηγική ελαστικών σε ρόλο κλειδί, επομένως έχουμε δύσκολη αποστολή. Οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος ενδέχεται να είναι χαμηλές αλλά η φθορά των ελαστικών θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα λόγω τραχύτητας του οδοστρώματος της πίστας».
Ο πρωταγωνιστής του προηγούμενου αγώνα Σέρτζιο Πέρεζ που αγωνίστηκε στη Σαγκάη για πρώτη φορά πέρυσι φιλοδοξεί να επαναλάβει την καλή εμφάνιση της Μαλαισίας: «Για τα ελαστικά στη Σαγκάη πολύ σημαντικό είναι το σωστό σετάρισμα του μονοθεσίου, κυρίως στον εμπρός άξονα. Οι γρήγορες, παρατεταμένες στροφές, κυρίως η Νο 1, καταπονούν εξαιρετικά τα εμπρός ελαστικά και απαιτείται προσοχή στη φθορά τους. Ανυπομονώ γι’ αυτό τον αγώνα. Έχουμε αποδείξει ότι η Sauber μπορεί να είναι ανταγωνιστική. Τώρα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι και να επιδιώξουμε με κάθε τρόπο περαιτέρω βελτιώσεις».
GP Κίνας,
3ος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος
|
|
Μήκος πίστας: 5.451m
|
Ρεκόρ γύρου: 1:32.238 (Μ. Σουμάχερ, 2004)
|
Γύροι: 56
|
Απόσταση: 305.066m
|
Στροφές: 16 (7 αριστερές, 9 δεξιές)
|
Τέρμα γκάζι: 62% του γύρου
|
Αλλαγές σχέσεων: 55
|
Ελαστικά: Μεσαία, μαλακή γόμα
|
πηγή: protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου