To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Στο Νο.46 ο «Παπ» λένε οι Αμερικανοί!



Ο Κώστας Παπανικολάου έκανε την καλύτερη σεζόν της καριέρας του κι οι εμφανίσεις του έχουν αναγκάσει ομάδες του ΝΒΑ να στρέψουν την προσοχή τους μέχρι το... Νο.46!



Στις 28 Ιουνίου στο Νιου Τζέρζι οι ομάδες του ΝΒΑ θα κληθούν να κάνουν τις επιλογές τους στο φετινό ντραφτ κι ήδη οι προβλέψεις δίνουν και παίρνουν. Η ιστοσελίδα draftexpress.com, η οποία τα... έχει τα θέματα του ντραφτ, προβλέπει πως ο φόργουορντ των Πρωταθλητών Ευρώπης κι Ελλάδος αναμένεται να επιλεγεί στον δεύτερο γύρο.
Συγκεκριμένα, οι Αμερικανοί εκτιμούν πως ο «Παπ» αναμένεται να είναι στο Νο.46 ή στο Νο.16 του δεύτερου γύρου, όπου επιλέγουν οι Ουάσινγκτον Γουίζαρντς. Τα τελευταία χρόνια οι πρωτευουσιάνοι έχουν στρέψει την προσοχή τους στην Ευρώπη, κάτι που, όπως αναφέρει το draftexpress.com, αναμένεται να γίνει και τώρα. Πέρυσι η ομάδα της Ουάσινγκτον είχε επιλέξει στο Νο.6 τον Τσέχο Γιαν Βέσελι, ο οποίος αγωνιζόταν στην Παρτιζάν.



πηγή:  gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: