To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου
Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012
Ο Μάρκο Κέσελ τραγούδησε στα ελληνικά την επιτυχία του Βέρτη "Αν είσαι ένα αστέρι"...
Ετικέτες
αθλητικα
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Αναρτήθηκε από
nikiforos
στις
12:01
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου