To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Τους… εκνεύρισε


Τους… εκνεύρισε Η Σελίν Ντιόν χρησιμοποιεί πόσιμο νερό για τις δυο πισίνες της στη Φλόριντα.

Όπως ήταν φυσικό αυτή η είδηση εκνεύρισε τους γείτονες και γενικότερα όλους τους κατοίκους της περιοχής, αφού πιστεύουν πως η κίνηση αυτή της γνωστής τραγουδίστρια είναι προκλητική.

Η ίδια εμφανίζεται να μη δίνει σημασία στα σχόλια που έχουν δει το φως της δημοσιότητας της τελευταίες ημέρες και απολαμβάνει τη διαμονή της στη βίλα, η οποία κοστίζει 20 εκατομμύρια δολάρια.

Ένας από τους γείτονες της Ντιόν δήλωσε: «Δε ξέρω πως τα βγάζει πέρα με τους λογαριασμούς για το νερό. Ίσως η κυβέρνηση να είναι ελαστική με τέτοια θέματα».



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: