To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Κλειστό για άγνωστο διάστημα το εργοστάσιο της Ducati


Για προληπτικούς λόγους μετά το δεύτερο σεισμό στην Ιταλία



Δύο δυνατοί σεισμοί μέσα σε μια εβδομάδα μπορούν να καταπονήσουν και την ισχυρότερη κατασκευή. Για τον λόγο αυτό η Ducati ανακοίνωσε ότι μετά τον χτεσινό σεισμό των 5,8 Ρίχτερ, κλείνει προσωρινά το εργοστάσιό της στο Borgo Panigale της Μπολόνια. Το επίκεντρο του σεισμού ήταν μόλις 40 χλμ. από την κόκκινη πόλη.

Μετά τον πρώτο σεισμό της 20ής Μαΐου με ένταση 6,0β. Ρίχτερ το εργοστάσιο είχε μείνει ανοιχτό. Όμως ο χτεσινός νέος σεισμός πολλαπλασίασε τις ζημιές και τα προβλήματα στην περιοχή, που ήδη μετρά 17 νεκρούς και χιλιάδες άστεγους.

Πολλοί από το προσωπικό της εταιρείας έχουν, άμεσα ή έμμεσα, να αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα ως συνέπεια των χτυπημάτων του Εγκέλαδου. Για τον λόγο αυτό η διοίκηση της εταιρείας κατέληξε στην αναστολή λειτουργίας, ώστε δώσει χρόνο στους ανθρώπους της να ρυθμίσουν τις ζωές τους.

«Σήμερα η Ducati παραμένει κλειστή εξαιτίας του σεισμού. Ο κόσμος μας είναι ασφαλής, αλλά πρέπει να ελέγξουμε στατικά το εργοστάσιο. Συμπαραστεκόμαστε σε όλους τους ανθρώπους, στις οικογένειες που ζουν εδώ γύρω, τούτες τις δύσκολες ώρες», αναφέρει η σελίδα της εταιρίας στο Facebook, αποκαλύπτοντας ότι οι συνέπειες του σεισμού είχαν μέχρι τώρα μάλλον υποβαθμιστεί.

Στην αρχή της εβδομάδας η Ducati είχε ανακοινώσει ότι ίσως ο σεισμός να επηρεάσει και την ίδια την παραγωγική της δυνατότητα. Κι αυτό όχι γιατί εξαιτίας ζημιών στο εργοστάσιό της, αλλά επειδή σημαντικοί προμηθευτές της έχουν υποστεί ζημιές στις εγκαταστάσεις τους.

Δεν έχει γίνει γνωστό το διάστημα για το οποίο θα μείνει κλειστό το εργοστάσιο, ούτε τις επίδραση θα έχει αυτό στις παραδόσεις μοτοσυκλετών Ducatiανά τον κόσμο.


http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: