To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου
Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012
Έτσι θα έπρεπε να είναι το Euro κανονικά!
Ετικέτες
αργα μεσανυχτα
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Αναρτήθηκε από
nikiforos
στις
00:25
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

















http://sportygossip.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου