To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Aθλέτικ Μπιλμπάο - Ολυμπιακός 1 - 0






Ο Ολυμπιακός στο πρώτο του παιχνίδι στο NextGen Series το "Champions League Νέων" χάνει στο ημίχρονο 1- 0, από την Aθλέτικ Μπιλμπάο, το γκόλ στο 28 από πέναλτι

Δεν υπάρχουν σχόλια: