Ο Ολυμπιακός στο πρώτο του παιχνίδι στο NextGen Series το "Champions League Νέων" χάνει στο ημίχρονο 1- 0, από την Aθλέτικ Μπιλμπάο, το γκόλ στο 28 από πέναλτι
To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου
Τρίτη 28 Αυγούστου 2012
Aθλέτικ Μπιλμπάο - Ολυμπιακός 1 - 0
Ο Ολυμπιακός στο πρώτο του παιχνίδι στο NextGen Series το "Champions League Νέων" χάνει στο ημίχρονο 1- 0, από την Aθλέτικ Μπιλμπάο, το γκόλ στο 28 από πέναλτι
Ετικέτες
αθλητικα
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Αναρτήθηκε από
nikiforos
στις
21:39
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου