To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Στο νοσοκομείο για λάθος πινακίδες



Ομάδα χούλιγκαν  από τη Βέροια επιτέθηκε σε δυο νεαρούς, μόνο επειδή το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο ένας είχε πινακίδες… Λάρισας θεωρώντας πως πρόκειται για οπαδούς του Ολυμπιακού!

Τα θύματα δέχθηκαν τα ξημερώματα δολοφονική επίθεση από 5-6 άγνωστους, οι οποίοι τους χτύπησαν με αντικείμενα , κλωτσιές και γροθιές αποκαλώντας τους «γαύρους» μέχρι που το ένα από τα δύο παιδιά έμεινε αναίσθητο!

Από την αστυνομία εικάζεται ότι το επεισόδιο σχετίζεται με τον χθεσινό αγώνα της Βέροιας. Τα δύο παιδιά, μεταφέρθηκαν αιμόφυρτα στο νοσοκομείο Βέροιας όπου ο ένας εκ των δύο νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση.

Πηγή: kozanimedia.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια: