To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Θα ''κάψουν'' πάλι το σενάριο;



Η πρωτότυπη εκπομπή του Mega, ''Κάψε το σενάριο'', άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις τη σεζόν που πέρασε, τόσο στους υπεύθυνους του καναλιού, όσο και στο κοινό. Θα πάρει όμως το ''πράσινο φως'', για τη νέα τηλεοπτική σεζόν;

Οι συντελεστές της εκπομπής, σύμφωνα με την ESPRESSO, δεν έχουν συναντηθεί ακόμα με το κανάλι ώστε να συζητήσουν για τη νέα σεζόν.
Ωστόσο όλα δείχνουν ότι η εκπομπή έχει πάρει ήδη την έγκριση ώστε να βγει το δεύτερο μισό της σεζόν, δηλαδή μετά τον Ιανουάριο, έτοιμη να χαρίσει γέλιο και σάτιρα στο τηλεοπτικό κοινό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: