To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Φουλ του... τούρκικου στη βραδινή ζώνη!



Αλλάζει από Δευτέρα 3/9/12 το πρόγραμμα του ΑΝΤ1


Η πρεμιέρα του «Σουλεϊμάν του μεγαλοπρεπή» έχει προγραμματιστεί για τις 3 Σεπτεμβρίου και ήδη στον ΑΝΤ1 έχουν κάνει τις απαραίτητες αλλαγές.

Έκαναν ξανά τον προγραμματισμό και η νέα τουρκική σειρά του σταθμού θα προβάλλεται στις εννιά το βράδυ και αμέσως μετά θα παίζει το «Asi».

Το «FThis» μεταφέρεται στην απογευματινή ζώνη και θα προβάλλεται πέρα στις 17:00, στη θέση των επαναλήψεων του «Φίλα το Βάτραχό σου»

Δεν υπάρχουν σχόλια: