To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Και φέτος... ''Μένουμε Ελλάδα''



Η εκπομπή της ΝΕΤ, ''Μένουμε Ελλάδα'', θα συνεχίσει να μας ταξιδεύει στα πιο όμορφα μέρη της Ελλάδας και τη νέα τηλεοπτική σεζόν.


Ο Γιώργος Αμυράς και η Ρένια Τσιτσιμπίκου, θα κρατήσουν συντροφιά στους τηλεθεατές και τη φετινή σεζόν, ωστόσο, θα συζητήσουν με τη διοίκηση της κρατικής τηλεόρασης προκειμένου να ανανεώσουν τη σύμβασή τους, αφού, όπως ακούγεται, το δίδυμο αναμένεται να αξιοποιηθεί και σε άλλο concept.

πηγή:  enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: