To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Χάκαραν ένα…. κτίριο και έπαιξαν tetris στον τοίχο του!



Φοιτητές του MIT χάκαραν το βράδυ της Παρασκευής κτίριο της πανεπιστημιούπολης και έπαιξαν… tetris στον τοίχο!

Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό!

Δείτε το βίντεο:



Δεν υπάρχουν σχόλια: