To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου
Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012
Το βόλεϊ είναι σέξι... (ΦΩΤΟ)
Ετικέτες
αθλητικα,
αργα μεσανυχτα
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Αναρτήθηκε από
nikiforos
στις
04:18
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)











Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου