To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Η πειρατεία σκοτώνει τη μουσική;

Οι απόψεις διίστανται...
Η πειρατεία σκοτώνει τη μουσική;
Σύμφωνα με το American Assembly, όσοι χρησιμοποιούν P2P (peer to peer) υπηρεσίες για να κατεβάζουν μουσική, ξοδεύουν 30% περισσότερα λεφτά για μουσική συγκριτικά με όσους δεν κατεβάζουν.
Η ίδια έρευνα τονίζει ότι το μεγαλύτερο μέρος της πειρατείας δεν οφείλεται στο παράνομο downloading, όπως πιστεύουν πολλοί. Ακόμα και σήμερα, το μεγαλύτερο ποσοστό καλύπτουν τα παράνομα αντιγραμμένα CD.


 http://www.newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: