To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Ωραίο διαφημηστικό για την πρεμιέρα του νέου James Bond (video)



Σε σταθμό του metro έγινε ο παρακάτω διαγωνισμός.

Ο καθένας που συμμετείχε έπρεπε να φτάσει σε μία πλατφόρμα που του όριζε το μηχάνημα
σε 70 δευτερόλεπτα και θα μπορούσε να γίνει ο βοηθός του James Bond, βέβαια η παραγωγή το έκανε λίγο πιο δύσκολο, βάζοντας τεχνητά εμπόδια χωρίς να καταλάβει ο διαγωνιζόμενος.

Η χορηγός εταιρεία στο τέλος τους επιβραβευε με δύο εισητήρια για την πρεμιέρα της νέας ταινίας του James Bond.

Δείτε το video










Δεν υπάρχουν σχόλια: