To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Kάρολ: «Δεν πήρα ευκαιρίες στη Λίβερπουλ»


Kάρολ: «Δεν πήρα ευκαιρίες στη Λίβερπουλ»
Στην άδικη μεταχείριση που είχε από τον Μπρένταν Ρότζερς αποδίδει ο Άντι Κάρολ το γεγονός ότι δεν μπόρεσε να δείξει την αξία του στη Λίβερπουλ με αποτέλεσμα να δοθεί δανεικός στη Γουέστ Χαμ.


Ο 23χρονος επιθετικός πήγε στο «Άνφιλντ» από τη Νιούκαστλ έναντι 42 εκατομμυρίων ευρώ τον Ιανουάριο του 2011, ποτέ όμως δεν κατάφερε να δικαιώσει τις υψηλές προσδοκίες που συνόδευσαν την άφιξή του.

Ο Κάρολ τελικά δόθηκε δανεικός στα «σφυριά» το περασμένο καλοκαίρι, καθώς ο νεοπροσληφθείς τότε Μπρένταν Ρότζερς έδειξε ότι δεν τον υπολογίζει.

«Ποτέ δεν είχα πραγματικές ευκαιρίες στη Λίβερπουλ», δήλωσε ο Άγγλος στράικερ.

«Μού είπαν ότι θα πρέπει να πάω σε κάποια άλλη ομάδα για να μπορώ να παίξω ποδόσφαιρο κάτι που μπορώ να κάνω στη Γουέστ Χαμ. Όμως ο Ρότζερς από τη στιγμή που ήρθε στην ομάδα δεν μού έδωσε τη δυνατότητα να αποδείξω την αξία μου και ότι μπορώ να προσαρμοστώ στα συστήματά του».

Πάντως ο Κάρολ φαίνεται πως έχει ανακτήσει την αυτοπεποίθησή του στο Λονδίνο: «Εδώ έχω χρόνο συμμετοχής κι έτσι μπορώ να σκοράρω. Δεν έχω κάτι να αποδείξω, εγώ ξέρω τι αξίζω και δε με νοιάζει τι πιστεύουν οι άλλοι», κατέληξε.

 http://www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: