To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Ίσως το πιο παραμυθένιο μέρος της Ευρώπης!



europeΖούμε στην πιο όμορφη χώρα της Ευρώπης! Ή μήπως όχι;;;


Το Colmar, μια μικρή πόλη στη βορειοανατολική Γαλλία, κατάφερε να μας "γεννήσει" αυτή την αμφιβολία! Ταξιδέψτε μαζί μας στο παραμύθι...
Με πληθυσμό μόλις 65.000 κατοίκους έχει να επιδείξει υπέρλαμπρα μουσεία καθώς και σημαντικά αρχιτεκτονικά μνημεία.
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν, δικαιώνουν αυτούς που θεωρούν ότι το Colmar είναι η πιο όμορφη πόλη της Ευρώπης.
Τα συμπεράσματα δικά σας!
Υ.Γ.: Εμείς στην Ελλάδα έχουμε σίγουρα -αντικειμενικά πάντα- καλύτερους ανθρώπους και αυτό μας αρκεί! Σωστά;





http://www.tuned.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: