To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΠΑΣΚΕΤ

ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΜΟΥ
ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΝΤΕΡΜΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΙΩΝΙΩΝ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ 15Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΗΣ Α1 ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ.
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΑΝΑΤΖΗΣ ΠΗΛΟΙΔΗΣ ΚΑΙ ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ.
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΩΝ ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΔΗΛΩΣΕ "ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΤΑ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΤΕ,ΕΧΕΤΕ ΓΙΝΕΙ MASTER CHEF"
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΙ ΠΙΑΤΟ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΛΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: