Σε πετυχημένη επέμβαση υποβλήθηκε ο Βαγγέλης Μάντζαρης το πρωί
της Τετάρτης. Ο γκαρντ του Ολυμπιακού θα μείνει εκτός δράσης για έξι
μήνες λόγω ρήξης χιαστών.
ο 22χρονος άσος θα πάρει εξιτήριο την Πέμπτη και θα αρχίσει η μακρά περίοδος αποκατάστασης. Η επιστροφή του στη δράση εκτιμάται σε έξι μήνες, συνεπώς χάνει το υπόλοιπο της περιόδου και πιθανώς το Ευρωμπάσκετ της Σλοβενίας.
http://www.sport-fm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου