To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Έκλεψε τρένο και το έριξε σε σπίτι! (video)



Ένα απίστευτο περιστατικό διερευνά η αστυνομία της Σουηδίας. Μια 20χρονη καθαρίστρια έκλεψε ένα τρένο, το οδήγησε εκτός σιδηροτροχιάς και το έριξε σε σπίτι σε προάστιο της Στοκχόλμης.


Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η νεαρή κοπέλα τραυματίστηκε σοβαρά. Το ευτύχημα είναι ότι δεν υπήρξε άλλος τραυματισμός, καθώς το τρένο ήταν άδειο.

Οι αρχές διερευνούν το πώς η 20χρονη κατάφερε να αποσπάσει τα κλειδιά με τα οποία έβαλε μπροστά το τρένο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: