To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Σάββατο 4 Μαΐου 2013

Ομάδα χάκερς ισχυρίζεται πως "έσπασε" το Wii U



Η ομάδα που δημιούργησε mod chip για το Wii, κατάφερε να αντιστρέψει το σύστημα αναγνώρισης του Wii U drive και όλα όσα χρειάζονται για να μπορεί το Wii U να διαβάζει πειρατικά δισκάκια.


Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια απόδειξη για αυτό, με την Nintendo να ισχυρίζεται πως παρακολουθεί από στενά την ασφάλεια της συσκευής και πως θα προβεί σε νόμιμες διαδικασίες για οποιεσδήποτε προσπάθειες σχετίζονται με την παράνομη αναπαραγωγή λογισμικού.

Αν όντως ισχύουν οι ισχυρισμοί των hackers, πρόκειται για ένα μεγάλο χτύπημα στην Nintendo και μένει να δούμε τη συνέχεια αυτής της... μάχης.

Πηγή: enternity.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: