To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Το C-Elysee WTCC αποκάλυψε η Citroen (photos)



Μετά από μήνες δοκιμών η Citroen αποκάλυψε και επίσημα το νέο C-Elysee WTCC στη Φρανκφούρτη.

Το C-Elysée WTCC αποτελεί μια τροποποιημένη έκδοση της επιβατικής έκδοσης, με ειδικό αεροδυναμικό κιτ και επεμβάσεις στο αμάξωμα ώστε να μπορεί να τιθασέψουν τους 380 ίππους που παράγει ο τετρακύλινδρος 1600άρης κινητήρας της Citroen.

Η ροπή των 400Nm θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου και μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.


Το C-Elysée WTCC θα οδηγούν οι Sebastien Loeb και Yvan Muller. Από τα πρώτα τους σχόλια συγκρατούμε: «Ελαφρύτερο, ισχυρότερο και πιο αποτελεσματικό από οτιδήποτε έχουμε οδηγήσει σε κάποια αγωνιστική σεζόν».











Πηγή: gocar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: