To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Ψαλτάκης: Με δικαίωσε το δικαστήριο για το "My number one"



Το νικητήριο τραγούδι της Eurovision 2005, το "My number one", σύμφωνα με σημερινή απόφαση του δικαστηρίου, ανήκει στον Μανόλη Ψαλτάκη, στον άνθρωπο που διεκδικεί εδώ και οκτώ χρόνια την πατρότητά του.

Πριν από λίγη ώρα, μέσω της προσωπικής του σελίδας στο Facebook, δημοσιοποίησε την απόφαση του δικαστηρίου.
Έγραψε:


Θυμίζουμε ότι το τραγούδι, που ερμήνευσε η Έλενα Παπαρίζου, απαστράπτουσα πάνω στη σκηνή, έφερε την υπογραφή του Χρήστου Δάντη στη μουσική.
Ο Μανόλης Ψαλτάκης από τότε έλεγε ότι η μουσική του τραγουδιού ήταν δική του και επέλεξε να πάρει τον δρόμο της Δικαιοσύνης, κάτι που φαίνεται ότι τον δικαίωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: