Οι γιατροί στην Κίνα
είναι σε επιφυλακή, καθώς παρατήρησαν ότι η αυξημένη ρύπανση και η αιθαλομίχλη
επηρεάζουν και τη γονιμότητα των ανδρών της χώρας.
Σε άρθρο που
δημοσιεύει η εφημερίδα Telegraph αναφέρεται ότι η τράπεζα σπέρματος στη Σαγκάη αδυνατεί να ανταποκριθεί στις
απαιτήσεις που έχει θέσει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας. Παράλληλα, περίπου το
12,5% των Κινέζων είναι στείρο, κάτι που εντείνει ακόμη περισσότερο το
πρόβλημα.
«Εάν δεν
προστατεύσουμε το περιβάλλον, ολόκληρη η ανθρωπότητα θα αντιμετωπίσει πρόβλημα
γονιμότητας», δηλώνει ο Δρ Λι Ζενγκ, διευθυντής της τράπεζας σπέρματος στη Σαγκάη.
Η ιατρική κοινότητα γνώριζε εδώ και χρόνια τους πιθανούς
κινδύνους της ρύπανσης σε σχέση με τη γονιμότητα των ανδρών. Ωστόσο, οι
ακριβείς επιπτώσεις και το μέγεθος του προβλήματος παρέμεναν ασαφή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου