To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Κάλλιο αργά, παρά ποτέ…


Κάλλιο αργά, παρά ποτέ… Στην απόφαση να επιβραβεύσει οικονομικά τους αθλητές με αναπηρία, που διακρίθηκαν κατά τα έτη 2009, 2010 & 2011, προχώρησε η Κυβέρνηση.
Το «κάλλιο αργά, παρά ποτέ» ταιριάζει… γάντι στην περίπτωση των αθλητών με αναπηρία, που είχαν διακριθεί τις χρονιές 2009, 2010 και 2011.

Η Κυβέρνηση και συγκεκριμένα ο Υφυπουργός Πολιτισμού & Αθλητισμού, Γιάννης Ανδριανός και ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας, Χρήστος Σταϊκούρας αποφάσισε να επιβραβεύσει οικονομικά τόσο αυτούς, όσο και τους προπονητές τους για τις διακρίσεις τους στους Παραολυμπιακούς Αγώνες, τους Ολυμπιακούς Αγώνες Κωφών και στους Παγκόσμιους Αγώνες Μεταμοσχευμένων.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, αναφέρει:

Με κοινή υπουργική απόφαση που υπογράφουν ο Υφυπουργός Πολιτισμού & Αθλητισμού, Γιάννης Ανδριανός και ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας, Χρήστος Σταϊκούρας αποφασίστηκε η χορήγηση των οικονομικών επιβραβεύσεων και σε αθλητές με αναπηρία, που σημείωσαν εξαιρετικές αγωνιστικές διακρίσεις κατά τα έτη 2009, 2010 και 2011, καθώς και στους προπονητές τους.

Η χορήγηση των οικονομικών επιβραβεύσεων αφορά σε εξαιρετικές αγωνιστικές διακρίσεις της περ.4, παρ.8, άρθρο 18 του Ν.3708/2008 σε αγωνίσματα ατομικών και ομαδικών αθλημάτων, που περιλαμβάνονται στο ισχύον επίσημο πρόγραμμα των Παραολυμπιακών Αγώνων, των Ολυμπιακών Αγώνων Κωφών και των Παγκοσμίων Αγώνων Μεταμοσχευμένων.

Αναλυτικά τα ονόματα των αθλητών και των προπονητών τους που συμπεριλήφθησαν στην απόφαση μπορείτε να βρείτε στα παρακάτω link της Διαύγειας: 1η απόφαση. 2η απόφαση. 3η απόφαση.


 http://www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: