To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Τι ξέχασα να φορέσω… τι ξέχασα να φορέσω…

Μα αν είναι δυνατόν... βγήκε στους δρόμους της Νέας Υόρκης με εσώρουχα κι ένα απλό καρό πουκάμισο;


Κι όμως για την Lady Gaga όλα είναι
δυνατά! Έτσι λοιπόν για ακόμη μια φορά προκάλεσε τους φωτογράφους με τα μαύρα εσώρουχα της, το μαλλί της Πίπη Φακιδομύτη και τις μπότες κοθόρνους! Το αποτέλεσμα; Απλά... άθλιο! Εσείς τι λέτε;

http://www.gossip-tv.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: