Ένας οπαδός της Άρσεναλ στην Ουγκάντα έχασε το σπίτι του σε
στοίχημα με οπαδό της Μαν. Γιουνάιτεντ, που είχε… ποντάρει τη γυναίκα
και το αυτοκίνητό του.Το παράδοξο είναι πως ο μεγάλος χαμένος έχει και πέντε παιδιά που βρέθηκαν εξαιτίας της ανοησίας τους στο δρόμο. Ο «κερδισμένος» της υπόθεσης είχε ποντάρει σε αυτό το στοίχημα τη γυναίκα του το καινούριο του αυτοκίνητο. Οι δύο άνδρες είχαν βάλει το στοίχημα εγγράφως και ενώπιον μαρτύρων και ο χαμένος, που λιποθύμησε με το τέλος του αγώνα, υποχρεώθηκε να φύγει τη Δευτέρα κιόλας από το σπίτι του.
http://www.sport-fm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου