To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Η πρόταση μομφής «καίει» το «Dancing With The Stars»


Αναβλήθηκε η κυριακάτικη μετάδοση του σόου

Η πρόταση μομφής του ΣΥΡΙΖΑ επηρέασε και τον τηλεοπτικό προγραμματισμό, βάζοντας «φρένο» στη μετάδοση της εκπομπής «Dancing With The Stars» την Κυριακή.

Την Κυριακή ολοκληρώνεται η συζήτηση στο κοινοβούλιο για την πρόταση δυσπιστίας και ακολουθεί ψηφοφορία. Έτσι, ο ΑΝΤ1 προχώρησε στη μεταβολή του προγράμματος, «κόβοντας» για τη μέρα αυτή το δημοφιλές σόου.

Όπως αναφέρεται στο πρόγραμμα, την Κυριακή στις 23:15 ο σταθμός θα μεταδίδει την πολιτική επικαιρότητα με τη Μαρία Χούκλη.


 http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: