Η Kim Kardashian
κατάφερε μετά από αρκετή προσπάθεια να χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης της και τώρα που επανήλθε στα φυσιολογικά της κιλά, ντύνεται ξανά σέξι!
Η Kim Kardashian.εμφανίστηκε στο trailer της νέας σειράς επεισοδίων
του reality της με ένα βαθύ ντεκολτέ, που έβγαζε μάτι! Εμ μετά από τόσο
κόπο να αδυνατίσει να μην το δείξει το κορίτσι!http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου