To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Kim, θα κάνεις μπαμ!


Η Kim Kardashian κατάφερε μετά από
αρκετή προσπάθεια να χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης της και τώρα που επανήλθε στα φυσιολογικά της κιλά, ντύνεται ξανά σέξι!


Η Kim Kardashian.εμφανίστηκε στο trailer της νέας σειράς επεισοδίων του reality της με ένα βαθύ ντεκολτέ, που έβγαζε μάτι! Εμ μετά από τόσο κόπο να αδυνατίσει να μην το δείξει το κορίτσι!

 http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: