To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

GP Βρετανίας: Ο Γουέμπερ στην pole!

protothema.gr
Παρά τις αλλαγές στους κανονισμούς και το δραματικό παρασκήνιο που εξελίχθηκε σήμερα γύρω απ’ αυτές οι Red Bull βρίσκονται ακόμη μια φορά στην πρώτη σειρά της εκκίνησης.
Δεν άλλαξε τίποτα στην εικόνα της F1, μετά την εν μέρει απαγόρευση της ροής καυσαερίων στους αεροδυναμικούς διαχύτες.

Λέμε «εν μέρει» διότι ο ένας από τους τέσσερις κατασκευαστές κινητήρων που εμπλέκονται στη F1, η Mercedes ζήτησε να εξαιρεθεί από την απαγόρευση για λόγους αξιοπιστίας του κινητήρα. Οι Γερμανοί μηχανικοί ισχυρίστηκαν πως η απότομη διακοπή φορτίου θα επιβάρυνε το στρόφαλο του κινητήρα και έτσι τους επιτράπηκε ακόμη κι όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το γκάζι να συνεχίζεται η τροφοδοσία καυσίμου μειωμένη κατά 50%.
Η Mercedes εφοδιάζει με κινητήρες εκτός από την δική της ομάδα και τις McLaren, Force India.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς οι άλλοι τρεις κατασκευαστές Renault, Ferrari και Cosworth θα πρέπει να ρίχνουν την τροφοδοσία στο 10% μόλις σηκώνει ο πιλότος το πόδι του από το γκάζι.
Η Renault με αρκετή καθυστέρηση ζήτησε επίσης για λόγους προστασίας των βαλβίδων εξαγωγής να της επιτραπεί να συνεχίζεται η τροφοδοσία καυσίμου μειωμένη κατά 50%.
Ύστερα από δραματικές διαβουλεύσεις και αντεγκλήσεις απορρίφθηκε λόγω καθυστέρησης το αίτημα της Renault με τον αγ. διευθυντή της Red Bull Κρίστιαν Χόρνερ να δηλώνει  πως μπορεί να δεχτεί ότι η ομάδα του θα έχει μειονέκτημα έναντι των άλλων αυτό το Σαββατοκύριακο.
Πράγμα το οποίο φυσικά δεν φάνηκε στην πίστα καθότι οι Ταύροι έκαναν ακόμη μια φορά το 1-2. Η βροχή έκανε δυο φορές την εμφάνισή της στις κατατακτήριες δοκιμές μια στο μέσον του Q1 και μια στο τέλος του Q3. Την πρώτη φορά πιάστηκαν εξ απίνης οι Toro Rosso, την δεύτερη δεν μπόρεσε κανείς να ολοκληρώσει την τελευταία του προσπάθεια. Έτσι ο Αλόνσο έμεινε στην 3η θέση με μικρή διαφορά από τις Red Bull με τις Ferrari να καταλαμβάνουν τη 2η σειρά της εκκίνησης.

O Ισπανός παραλίγο να χάσει την ευκαιρία όταν έκανε λάθος στο Q1 και βρέθηκε στο χώμα. Ευτυχώς η Ferrari F150 αποδείχτηκε ανθεκτική στα τραντάγματα που υπέστη για να βγει από κει.
Αρνητική έκπληξη της ημέρας ο αποκλεισμός του Μ.Σουμάχερ και των Renault από το Q3 ενώ στα θετικά της ημέρας η 6η θέση του τοπικού Πωλ ντι Ρέστα.
Ο poleman Μαρκ Γουέμπερ που κέρδισε για 2η φορά φέτος τον teammate του Σεμπάστιαν Φέτελ στη διαδικασία των δοκιμών τόνισε σχετικά: «Όπως φάνηκε σήμερα μπορούμε ακόμη κι έτσι να συνεχίσουμε. Άσχετα με τους χρόνους όμως πρόκειται για παράβαση στους κανονισμούς και τις αρχές. Είτε είμαστε στην pole είτε στην 10η θέση θα συνεχίσουμε να έχουμε την ίδια στάση απέναντι σ’ αυτό που θεωρούμε σωστό. Είμαι σίγουρος ότι η ομάδα θα χειριστεί σωστά το θέμα καλό είναι εγώ και ο Σεμπ να μείνουμε επικεντρωμένοι στην οδήγηση».

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας και παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ συμπλήρωσε: «Δεν ήταν εύκολη περίοδος λόγω των συνθηκών και της βροχής. Ήταν πολύ εύκολο να κάνεις λάθος και να βρεθείς εκτός όπως συνέβη στον Αλόνσο».

Από την πλευρά του ο Ισπανός στάθηκε στην θετική πλευρά του αποτελέσματος για τη Ferrari: «Είμαι πολύ χαρούμενος καθώς πρόκειται για το καλύτερο φετινό αποτέλεσμά μας όσον αφορά στην απόσταση από την κορυφή. Όσον αφορά όλη αυτή την παραφιλολογία για την αλλαγή στους κανονισμούς την βρίσκω βαρετή».
 

Ο αυριανός αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας στις 14:00 από τον Alpha.

Η σειρά κατάταξης διαμορφώθηκε ως εξής:


Θέση Πιλότος               Ομάδα                Χρόνος       Διαφορά  
 1.  Mark Webber           Red Bull-Renault     1m30.399s
 2.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault     1m30.431s  + 0.032
 3.  Fernando Alonso       Ferrari              1m30.516s  + 0.117
 4.  Felipe Massa          Ferrari              1m31.124s  + 0.725
 5.  Jenson Button         McLaren-Mercedes     1m31.989s  + 1.590
 6.  Paul di Resta         Force India-Mercedes 1m31.929s  + 1.530
 7.  Pastor Maldonado      Williams-Cosworth    1m31.933s  + 1.534
 8.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari       1m32.128s  + 1.729
 9.  Nico Rosberg          Mercedes             1m32.209s  + 1.810
10.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes     1m32.376s  + 1.977
Χρόνος αποκλεισμού Q2: 1m32.588s             Διαφορά από ταχύτερο Q2
11.  Adrian Sutil          Force India-Mercedes 1m32.617s   + 0.977
12.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari       1m32.624s   + 0.984
13.  Michael Schumacher    Mercedes             1m32.656s   + 1.016
14.  Vitaly Petrov         Renault              1m32.734s   + 1.094
15.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth    1m33.119s   + 1.479
16.  Nick Heidfeld         Renault              1m33.805s   + 2.165
17.  Heikki Kovalainen     Lotus-Renault        1m34.821s   + 3.181
Χρόνος αποκλεισμού Q1: 1m35.132s              Διαφορά από ταχύτερο Q1
18.  Jaime Alguersuari     Toro Rosso-Ferrari   1m35.245s   + 2.575
19.  Sebastien Buemi       Toro Rosso-Ferrari   1m35.749s   + 3.079
20.  Timo Glock            Virgin-Cosworth      1m36.203s   + 3.533
21.  Jarno Trulli          Lotus-Renault        1m36.456s   + 3.786
22.  Jerome D'Ambrosio     Virgin-Cosworth      1m37.154s   + 4.484
23.  Tonio Liuzzi          HRT-Cosworth         1m37.484s   + 4.814
24.  Daniel Ricciardo      HRT-Cosworth         1m38.059s   + 5.389

Δεν υπάρχουν σχόλια: