
, ο οποίος ανακοινώθηκε κι επίσημα.
Άλλος ένας άσος του Ολυμπιακού θα αγωνιστεί στο πρωτάθλημα του Βελγίου μετά τον Γιώργο Γκαλίτσιο. Ο λόγος για τον Ραούλ Μπράβο που συμφώνησε σε όλα με την Γκερμινάλ.
Ο 31χρονος άσος έβαλε την υπογραφή του σε μονοετές συμβόλαιο μετά από ιατρικές εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε.
Μάλιστα ανακοινώθηκε κι επίσημα από τον βελγικό σύλλογο που κάνει αναφορά στην καριέρα του και τον Ολυμπιακό.
Πηγή:sport24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου