To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Στην Γκερμινάλ θα συνεχίσει την καριέρα του μέχρι το τέλος της σεζόν ο Ραούλ Μπράβο



, ο οποίος ανακοινώθηκε κι επίσημα.


Άλλος ένας άσος του Ολυμπιακού θα αγωνιστεί στο πρωτάθλημα του Βελγίου μετά τον Γιώργο Γκαλίτσιο. Ο λόγος για τον Ραούλ Μπράβο που συμφώνησε σε όλα με την Γκερμινάλ.

Ο 31χρονος άσος έβαλε την υπογραφή του σε μονοετές συμβόλαιο μετά από ιατρικές εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε.

Μάλιστα ανακοινώθηκε κι επίσημα από τον βελγικό σύλλογο που κάνει αναφορά στην καριέρα του και τον Ολυμπιακό.

Πηγή:sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: