To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Εσείς το ξέρατε;



Όταν το τσάι έφτασε στην Αμερική, η οδηγία παρασκευής έγραφε:
βράστε τα φύλλα. Έτσι οι Αμερικανοί τα έβραζαν, τα σούρωναν, πετούσαν το ζουμί και σερβίριζαν τα βρασμένα φύλλα με ζάχαρη ή σιρόπι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: