To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Κέσελ: «Μπράβο μάγκες»


Κέσελ: «Μπράβο μάγκες» 
Τα μαντάτα για τη νίκη (64-60) του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι έφτασαν μέχρι την Ισπανία και τα… αυτιά του Μάρκο Κέσελ.


Ο Σέρβος φόργουορντ, ο οποίος πλέον αγωνίζεται στη Βαλένθια, έστειλε τα συγχαρητήριά του μέσω Twitter στους παίκτες των «ερυθρολεύκων», γράφοντας με λατινικούς χαρακτήρες: «Μπράβο μάγκες! Μεγάλη νίκη».


Δεν υπάρχουν σχόλια: