To blog είναι αφιερωμένο στο φίλο μας Νικηφόρο, που έφυγε νωρίς από τη ζωη. Καλό ταξίδι φίλε.... το νου σου

Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Το δώρο του Χάινς στους συμπαίκτες του

Ένα ζευγάρι ακουστικά με το σήμα του Ολυμπιακού έκανε δώρο στους συμπαίκτες του ο Τζος Πάουελ, λίγες μέρες πριν το Final-4 της Ευρωλίγκας.



 Το κλίμα στις τάξεις του Ολυμπιακού είναι πολύ καλό και αυτό φαίνεται και στον αγωνιστικό χώρο. Οι παίκτες των «ερυθρόλευκων» έχουν έρθει πολύ κοντά και αυτό αποτυπώθηκε στην ενέργεια του Κάιλ Χάινς…

Ο Αμερικανός σέντερ, έκανε δώρο στους συμπαίκτες του από ένα ζευγάρι customized ακουστικά με το σήμα του Ολυμπιακού.

Μάλιστα, ο Πάουελ τα φόρεσε, φωτογραφήθηκε και ανέβασε την φωτογραφία του στο twitter.


















Δεν υπάρχουν σχόλια: